Tom Hiddleston's theatre journey to Hamlet

17. září 2017 v 14:20 | Steeeva |  Articles/Interviews

Našla som tento článoček pri krotom som si povedala, že ho preložím. Je to také krátke zhrnutie Tomovej zatiaľ karéry na divadelnej scéne. Keď už sa opať objavil na divavedných doskách ako Hamlet. Tak som ho chcela sem pridať trochu ako zaujímavosť keby niekto nevedle a chcel sa o tejto jeho stránke niečo dozvedieť.

Predtým, ako sme ho poznali z The Night Manager alebo ako Lokiho z Marvel Universe, Tom Hiddleston mal skromné ​​začiatky na londýnskej scéne. Keďže lístky na jeho Hamlet sa dostávajú do predaja, prezrime si divadelnú kariéru Hiddlestona.

Prvýkrát sa dostal do divadla v roku 1999, keď sa objavil na Edinburskom festivale Fringe so skupinov študentou z drámy. Začal s produkciou drámy od Journey End, v dráme RC Sherriff's First World War , v ktorej sa Hiddleston objavil ako kapitán Stanhope. Recenzia v Independente zdôraznila jeho "mimoriadne divoký" výkon, ktorý "poskytoval emocionálne jadro hry". Sľubný začiatok kariéry mladého herca.


Hiddleston sa však na scéne nezúčastní ďalších šesť rokov. Bol obsadený v hlavnej úlohe v Yorgjin Oxo: The Man at Latchmere pub venue Theatre503. Bizarná skladba bola o skupine močiarov a publikum sedelo na hessianských vreciach plnených seno. Hiddleston opäť zažiaril a The Stage priniesol svoj "vynikajúci" výkon.

Pokračoval vo dvoch produkciách v Barbican s Cheek By Jowl. Počas turné po Európe hral Alsemera v The Challenging a vo svete, keď hral Posthumusa Leonatusa a Clotena v Cymbeline. V Rok 2008 sa práve začal budovať šum okolo vzrušujúceho absolventa RADA. Vyhral Olivier Award za najsľubnejšieho nováčika v Cymbeline, ale bol tiež nominovaný za rolu Cassia v Othellvio v Donmar Warehouse.

Jeho ďalší projekt (ktorý bol súčasťou Donmarovej sezóny vo West Ende) kde sme ho mohli vidieť po boku hviezdy ako je Kennethom Branaghom, ktorý obsadil Hiddlestonado role Hamleta v spoločnosti RADA. Hral v Lvova po boku Branaghovho Chekhovskej klasike Ivanov a získal päťhviezdičkové recenzie od kritikov.

Po hrách ako The Children's Monologues at the Old Vic a The Kingdom of Earth at the Criterion, sa Hiddleston vrátil do Donmar Warehouse, aby prevzal hlavnú úlohu v Coriolanusovi. Opäť bol nominovaný na cenu Oliviera, tentokrát za najlepšieho herca.

Jeho ďalšou úlohou na javisku bude Hamlet, v exkluzívnej jazde s Royal Academy of Dramatic Art. Opať sa tu stretne s Branaghom, ktorý režíruje dielo ktoré bude trvať iba tri týždne. Ak máte dostatok šťastia, že budete mať vstupenku, určite to bude výkon, ktorý si zapamätáte.

zdroj: londontheatre.co.uk
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ray Ray | Web | 17. září 2017 v 14:42 | Reagovat

mrkni prosím na e-mail:-)

2 Lena Lena | E-mail | Web | 17. září 2017 v 14:43 | Reagovat

Je to super článok ja som o jeho divadelných začiatkoch nevedela nič a preto som fakt rada, že si to preložila.   Ako je v článku písané som jeden človek z mnohých, ktorí sa ku nemu dostali práve cez postavu Lokiho.
Jeho kariéra nebola zo začiatku teda vôbec jednoduchá a s presadením to mal fakt ťažké. Som rada, že jeho herecký talent patrične ocenili a dokonca bol niekoľkokrát nominovaný. :-)

3 Addie Addie | Web | 23. září 2017 v 17:44 | Reagovat

Má toho za sebou opravdu dost, kéž bych ho taky mohla vidět osobně v divadle :/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama


........................................................................................................................................

Fanblog Toma Hiddlestona slúži len na jednu vec a to k informovaniu o novinkách jeho fanúšikov. Nie som v spojení s nikým zo strany Toma Hiddlestona, ani s ňím samotným alebo s niektorými s rodinných príslušníkov. Neručím preto za pravdivosť informácií, ktoré sa tu na blogu objavia. Všetok materiál si hľadáma prekladám sama zo zahraničných stránok. Preto to rešpektujte prosím a v prípade kopírovania uveďte zdroj.

Typ blogu: Fanblog | Archiv | RSS zdroj | Credits

........................................................................................................................................